درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از بهترین درب های ضد سرقت و یکی از پرطرفدار ترین درهای ضد سرقت داخل بازار میباشد

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از بهترین درب های ضد سرقت و یکی از پرطرفدار ترین درهای ضد سرقت داخل بازار میباشد

درب لابی

نوع فضای  درب لابی شامل سرسراها ، ورودی ها به سالن ها و مناطق غربالگری امنیتی در ورودی ساختمان یا فضای مشخص شده در نزدیکی درب لابی است و به منظور استقبال و هدایت مستاجر و بازدید کنندگان ، کنترل دسترسی و تأمین راه های خروج از ساختمان است 

 این نوع فضا اغلب با مناطق امن و غیر امن طراحی می شود. نوع فضای درب لابی شامل لابی های آسانسور نمی شود ، با این حال ، ممکن است از نظر جسمی یا زیبایی از نظر مجاورت یا اتصال باشند 

 لابی های ساختمان اغلب به عنوان "چهره عمومی" فضای داخلی ساختمان عمل می کنند و در حال تبدیل شدن به فضاهای تعاملی تر هستند که یک تجربه کاربری پیشرفته را فراهم می کند.

ویژگی های فضایی

شخصیت و عملکرد فضای درب لابی اغلب در اولین برداشت بازدید کننده از ورود به یک ساختمان تأثیر می گذارد. نگرانی های کلیدی در طراحی برای این نوع فضا شامل زیبایی شناسی تعادل ، امنیت ، پایداری و ملاحظات عملیاتی است 

ویژگی های معمول انواع فضای لابی شامل لیستی از عناصر قابل اجرا در طراحی است که در زیر شرح داده شده است. برای مشاهده لیست کامل و تعریف اهداف طراحی در متن طراحی کل ساختمان ، بر روی عناوین زیر کلیک کنید.


در دسترس

دسترسی باید در اوایل روند برنامه ریزی شود. انواع مختلفی از معلولیت ها باید در نظر گرفته شود  

 از جمله مواردی که دارای اختلالات بینایی ، یادگیری ، تحرک ، گفتار و شنوایی هستند. همچنین کارکنان باید در مورد چگونگی ارائه خدمات یا محل اقامت مناسب که ممکن است درخواست یا مورد نیاز باشد ، آموزش دیده و آگاه شوند.


ویژگی های فیزیکی برای آدرس دهی در فضای لابی عبارتند از:


دهانه های درب لابی حداقل 32 اینچ عرض و آستانه های درب بالاتر از 1/2 اینچ نیست.

راهروها برای استفاده کنندگان از ویلچر کاملاً واضح و روشن است. برای ایمنی کاربران کم بینا اشیا objects بیرون زده را حذف یا به حداقل برسانید.

سطح درب لابی را از طریق یک مسیر قابل دسترسی برای سفر متصل کنید یا روش هایی را برای کمک به مراجعه کنندگان با اختلالات حرکتی فراهم کنید.

سطح شیب دار و   یا آسانسور را به عنوان جایگزین پله تهیه کنید.

میزهای اطلاعاتی صندلی چرخدار را در دسترس قرار دهید.

در سراسر درب لابی علامت های جهت دار بزرگ و چاپ بزرگ را تهیه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد